Çerkezköy Belediye Meclisi’nin Haziran ayı Meclis toplantısının ilk oturumu Belediye Meclis Salonu’nda Belediye Başkan Vekilimiz Bulut Becerik Başkanlığı’nda yapıldı.
Yarın idrak etmeye başlayacağımız Kurban Bayramı nedeni ile Çerkezköy Cumhuriyet Meydanı’nda düzenlenen Bayramlaşma Programı’nda ilçe protokolü vatandaşlarımızın bayramını kutladı.
Çerkezköy Belediyesi tarafından her bayramda olduğu gibi bu Kurban Bayramı öncesinde de kentimiz genelindeki mezarlıklarda kabir ziyaretine gelen vatandaşlarımıza ücretsiz çiçek dağıtımı yapıldı.
FEVZİPAŞA MAHALLESİ’NDE ÜST YAPI ÇALIŞMALARIMIZ BAŞLADI
GELENEKSEL BAYRAMLAŞMAMIZ YAPILDI